top of page

המלדיביים

למלדיביים הגענו לשלושה לילות יקרים:) אחרי עשרה ימים בסרי לנקה, כחלק מטיול ירח הדבש שלנו- שילוב מושלם! האינסטגרם עוד היה בתחילת דרכו, קבוצות טיולים בפייסבוק עדיין לא היו קיימות ותמונות שצילמת היו בעיקר לאלבום בבית.


טיסה: טיסה ישירה מסרי לנקה. לא זוכרת עלות ואת חברת התעופה. הגענו

תקופה: אפריל 2013

הגעה לאי הריזורט: באמצעות סירת מנוע מטעם רשת המלונות שלקחה אותנו ועוד משדה התעופה ופיזרה באיים השונים.



הריזורט: ADAARAN CLUB RANNALHI MALDIVES. לא זוכרת את העלות המדוייקת(סגרנו דרך מוסקט), כן זוכרת שזה ייקר לנו משמעותית את עלות הטיול כולו ולכן לקחנו רק שלושה לילות. הריזורט היה האי כולו, אי לא גדול שלא מאפשר טיולים או אטרקציות מעבר לבטן- גב, פאב לשבת לאכול ולשתות כל היום מול נוף שאין לתאר, מקום לקבל עיסוי וכל מה שהאוקיינוס יכול להציע- צלילות, שנורקלינג, שחייה ועוד.



הריזורט שלנו היה יפה מבחינת הנוף, לא נראה לי שאפשר לפשל פה, אבל אחרי סרי לנקה שהגענו מוקסמים מרמת המלונות והאוכל, הגענו עם ציפיות עוד יותר גבוהות לריזורט ומצאנו את עצמנו מאוד מאוכזבים מרמת האוכל בריזורט. מה שנקרא הקציצות של אתמול הן הבולונז של היום...

כל ריזורט באיים השונים בנוי מחדרים על המים וחדרים זולים יותר שלא. הבחירה בחדר על המים במלדיביים היא בחירה טובה ומפנקת, אבל הנוף והאוקיינוס שייך לכולם, כך שאם זה כבד לכם בכיס, אתם יכולים לישון בחדרים רגילים ועדיין ליהנות לא פחות. אנחנו הלכנו על חדר על המים, עם מדרגות שמחברות את החדר ישירות לאוקיינוס וגם חלון זכוכית נחמד ברצפת החדר. לחדר גם מרפסת די פרטית עם מיטות שיזוף.



כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמגיעים לאי במלדיביים:

  • כדאי ומומלץ להביא מצלמה שניתן לצלם איתה מתחת למים. יש עולם שלם ומדהים מתחת למים וכדאי לתעד אותו. יש אפשרות להשכרת מצלמה ובכלל ציוד באיים, אבל אם זה רק עוד טיול שלכם מיני רבים, זה לא מזיק שתהיה אחת אישית.


  • כדאי להביא שנורקלים ובכלל כל ציוד מים שיש לכם, העלויות באיים הן גבוהות ואין אפשרות לקנייה במקומות אחרים.


  • הביאו אתכם חטיפים ושתייה לחדר, הכל כלול לא כולל את הבר/ מסעדה ולכן איפה שאפשר לחסוך- עשו זאת.







41 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page