top of page

לואיזיאנה - ניו אורלינס (New Orleans )


הרכב: זוג


מועד: יולי 2022


הגעה: אנחנו הגענו בטיסה ישירה ממיאמי כחלק מטיול גדול והיינו ללא רכב.


לינה: ישנו במלון ברובע הצרפתי, אזור מרכזי בניו ארלינס ושיש הרבה מה לעשות בו. הרובע גובל עם נהר המיסיסיפי בדרומו וממערב ברחוב קנאל. כשהאזור הכי מרכזי הוא כיכר ג'קסון שמלאה הופעות רחוב בכל יום.


ניו אורלינס, העיר הגדולה ביותר במדינת לוזיאנה היא אחת הערים המיוחדות והמרתקות בארה"ב ובעלת ייחודיות. כשהיינו ב-2010 עוד היה באוויר את השפעת "קטרינה" (Hurricane Katrina), הוריקן בדרגה 5 שפגע בעיר בקיץ 2005 והרס לחלוטין חלקים נרחבים ממנה וגרם למותם של קרוב ל-2000 אנשים.


מה יש לראות ולעשות?


שייט בנהר המיסיסיפי (Mississippi River): כעיר ששוכנת על גדות נהר המיסיסיפי, מתבקש לשוט בנהר, אבל לא סתם שייט- שייט בספינת קיטור עם ארוחת ערב והופעה. לא זוכרת כמה טובה הייתה הארוחה בשביל להמליץ, אבל על היציאה לשייט בערב אני ממליצה ממש. השקיעה הייתה מאוד יפה והאווירה הייתה מאוד רומנטית.



חיי לילה: בניו אורלינס יש חיי לילה מאוד תוססים. יש מועדונים ופאבים רבים שפזורים בה בכל פינה, בעיקר ברובע הצרפתי. בכל אחד מהם האלכוהול והשיכןרים חוגגים. לא יודעת איך זה נראה היום, אבל ב-2010 יכולת להיכנס ללא מעט מועדונים ולראות נשים יותר מחצי ערומות רוכבות על איזה שור שמניע אותן...כשהן חשופות חזה(אחסוך את התמונות). האלכוהול הוא לא רק בתוך המועדונים, הוא גם ברחוב...אווירת המסיבה היא בכל מקום. הרחובות להסתובב בהם הם Canal ו- Bourbon.


השוק הצרפתי (French Market ) : השוק ממוקם בקצה הרובע הצרפתי ומציע מזכרות, בגדים, אוכל ושטויות שונות. אנחנו יצאנו משם עם מתקן טלפון לאוטו ועוד כמה שטויות בסגנון.


שייט להאכלת תנינים: שייט מודרך בביצות שבמהלכו רואים מקרוב תנינים ומאכילים אותם במרשמלו. השייט נעשה ברחפת והאווירה הייתה ממש כיפית. ממש ממליצה לא לוותר על שייט כזה אם אתם מגיעים לניו אורלינס. אחת המזכרות המגניבות שיש לנו במדפי המזכרות שלנו זה ראש אמיתי של תנין מאותו שייט.



מוזיקה: ניו אורלינס היא מקום הולדת הג'אז והבלוז. אפשר להרגיש את זה ממש בכל מקום, אם זה בהופעות רחוב או באינספור מועדונים שמציעים הופעות.



25 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page